25.5.06

ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ "ΡΕΠΛΙΚΕΣ"...

Μερικές φορές κάποιοι γνωστοί (που δεν με ξέρουν, όμως, καλά!) μου μιλούν σα να είμαι, λέει, κανένα ... άβγαλτο κορίτσι, κάπως πουριτανή (εγώ??), σα να ντρέπομαι, σαν να μην έχω "ζήσει τη ζωή μου" που λένε ... Και με παροτρύνουν να ... τολμήσω, λέει, να μην φοβηθώ ... Αχ, να ήξεραν πόσο εκτός θέματος είναι, πόσο μεγάλο λάθος κάνουν ... Δυστυχώς δεν μπορώ να πω λεπτομέρειες... Το μόνο που μου έρχεται στο μυαλό είναι μια σκηνή από την αγαπημένη μου ταινία, το Blade Runner:

"... I've seen things you people wouldn't believe... Attack ships on fire off the shoulder of Orion... I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate... All those moments will be lost... in time, like ... tears in the ... rain... Time to die..."


(Rutger Hauer, dying speech of android Roy Batty in the movie Blade Runner)

Δεν υπάρχουν σχόλια: