16.5.06

ΤΟ ΔΡΑΜΑ ΤΟΥ ΚΑΦΕ



"Black coffee ... feeling as low as the ground ..." (Ray Charles)
Παιδιά, ακούστε το δράμα μου:

Κατά καιρούς έρχεται στο γραφείο κάποια καινούρια γραμματέας. Κάποιο νέο, γλυκό κορίτσι. Εχουν έρθει κοντές, ψηλές, όμορφες, άσχημες. Γνωριζόμαστε, συνεργαζόμαστε, περνάει ο καιρός... Αργά ή γρήγορα όμως, έρχεται η ώρα που ΟΛΕΣ, μα όλες, θα θελήσουν να ... ομορφύνουν το γραφείο (έχουν καλή πρόθεση οι καψερές!). Συνήθως το πρώτο βήμα είναι τα λουλούδια στο βάζο... Και το επόμενο πρωϊ τσούπ! κάνουν το ΜΕΓΑΛΟ, ΤΡΑΓΙΚΟ λάθος: αντί για το συνήθη καφέ, βάζουν στην καφετιέρα καφέ ... με ΓΕΥΣΗ!!! Καραμέλα, βανίλια, πραλίνα, σοκολάτα ... Το κέρατό μου! Κι εγώ έρχομαι πρωϊ πρωϊ (10.00'... πάντα καθυστερημένη),με την τσίμπλα στο μάτι, να απολαύσω μια από τις μικρές χαρές που μου έχουν απομείνει, τον πρωϊνό καφέ ... Και αντ' αυτού πίνω ... καραμέλα!! Μα πώς γίνεται αυτό, γιατί εφευρέθηκαν αυτά, ποιός εγκληματίας το έκανε... Δεν τους έχει πει κανείς ότι ο καφές έχει ΔΙΚΗ του γεύση, δυνατή, ξεχωριστή, κι ότι είναι σα να αναμειγνύεις ισχυρά χρώματα, θα σου βγει ένα μουντό πράγμα στο τέλος ...

Το κακό είναι, ότι άπαξ και εμφανιστεί ο ψευτοκαφές με τα αρώματα στο γραφείο, δε γλιτώνεις. Εμφανίζονται μετά διάφοροι τυχαίοι από εδώ κι από εκεί "α, εμένα μου αρέσει η βανίλια...", "δεν είναι κι άσχημο...", "έλα, μωρέ, πώς κάνεις έτσι, εγώ το συνήθισα..." και τέτοια! Είναι δυνατόν? Ρε φίλε, αν θέλεις βανίλια ή φράουλα, πάρε ΤΣΙΧΛΕΣ από το περίπτερο! Μη μας ταλαιπωρείς ... Υπάρχουν λάτρεις του καφέ, του αληθινού καφέ, εκεί έξω, να με καταλάβουν??

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Το πραγματικό δράμα του καφέ είναι η απίστευτη μικροαστική εφεύρεση του ντεκαφεϊνέ με κομματάκια ζάχαρης διαιτητικά, που δεν έχουν γλυκόζη. Καφές χωρίς καφέ, με ζάχαρη χωρίς ζάχαρη. Αν καταφέρεις να πείσεις την κάθε γραμματέα να παίρνει καφέ καραμέλα ντεκαραμελέ ή φυστίκι ντεφυστικέ, το 'λυσες το πρόβλημα.

Ανώνυμος είπε...

Οσα τ'ανακατεματα του τουρκικου
καφε
τοσα ξενυχτια εκανα εγω για σενανε
...................................
Η αγαπη σου η αχαρη
μια καφες μια ζαχαρη
κτλ κτλ
Ορφεας Περιδης
Μικρουλα μου
Δεν γνωριζω τις συνθηκες στο γραφειο, αλλα μηπως θα ηταν καλυτερο να τον φτειαχνεις μονη σου ωστε να ξεκινας τη μερα σου σωστα?

Hurricane Lily είπε...

Ωραία σχόλια και σας ευχαριστώ! Είμαι και πρωτάρα στο σπορ του blogging και χάρηκα!!! Ωστόσο, να διευκρινίσω κάτι: έτσι που το έγραψα, μη φανταστείτε καμμιά κατάσταση, όπου είμαι καμμιά ... μεγαλοδιευθύντρια και μπαίνω το πρωϊ σα σατράπης και φωνάζω "καφέε!" και μου τον φτιάχνουνε... Μια μικροδικηγόρος είμαι, είμαστε αρκετοί που συστεγαζόμαστε στο ίδιο γραφείο, όποιος έρθει πρώτος φτιάχνει μια κανάτα με γαλλικό καφέ, βάζει δηλαδή την καφετιέρα μπροστά(μάλλον μιά από τις δύο γραμματείς μας, αλλά δεν αποκλείεται να είμαι εγώ ή κάποιος άλλος...). Και οι λόγοι είναι πρακτικοί: έχουμε ένα μικρό κουζινάκι, ούτε καν δωμάτιο, σχεδόν ... έπιπλο είναι. Ποιός να πρωτοπάει να φτιάξει τον καφέ του, αν έφτιαχνε ο καθένας μόνος του καφέ... Οπότε το έχουμε "συγκεντροποιήσει": ένας βάζει μπροστά την καφετιέρα για όλους. Αλλά αν έχει εμπνεύσεις για γεύσεις, πάει: πρέπει να πιούμε όλοι ... καραμέλα!

Ανώνυμος είπε...

Λίλη,

Δεν μπορώ να αντισταθώ να σου απαντήσω κατ' ευθείαν -μια και η Σοφία μου κοινοποίησε τη διαμαρτυρία σου, διότι κατά βάθος είμαι σίγουρη πως όλοι νοιώθουμε ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ!!!!.

Εγω, για να δώσω το στίγμα μου, έκοψα την πόση καφέ στο γραφείο. Και ως απόλυτος λάτρης του σκέτου δυνατού καφέ, μάλλον τους ξαλάφρωσα. Έκτοτε οι essences exotiques ξεχειλίζουν από την καφετιέρα. Και να φανταστείτε oτι δουλεύω και σε εργοτάξιο. Tres chic!

Θα συμπλήρωσω επίσης πως το δράμα δεν είναι μόνο του καφέ. Είναι το δράμα των οσμών γενικότερα!
Με τεράστιο κόπο κατάφερα -προσπαθώντας να είμαι και ευγενική για να μην πληγωθεί η γραμματέας γιατί άντε μετά να μπορέσω να κάνω τη δουλειά μου- να καταργήσουμε τη φαεινή ιδέα του ΑΠΟΣΜΗΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ με γεύσεις: μπουκέτο Μαδαγασκάρης, Γλυκά φρούτα, Pentrexyl, και άλλα τέτοια cute που, κατά την γνώμη της γραμματέως πάντα, θα μας ομόρφαιναν την καθημερινότητα.

Αυτά
Η οσιομάρτυς (ως προς τις οσμές) Αικατερίνη