16.10.07

ΤΙ ΦΕΡΝΕΙ Ο ΠΕΛΑΡΓΟΣ (ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ...)

  • ΞΑΝΑΓΡΑΦΩ, ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΟΣΤ, ΣΕ ΠΡΩΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ:
  • Κατάλαβα τη μάνα μου (τους φόβους της, τα ξενύχτια της όταν αργούσα να γυρίσω, που άναβε το φως να δει αν κοιμάμαι ...), τη γιαγιά μου ...
  • Σύνδεση με όλο το ανθρώπινο γένος, με όσους έχουν παιδιά, κατανόηση των συναισθημάτων τους, των φόβων τους, πραγμάτων που ήταν πριν ακατανόητα («γιατί ασχολούνται όλο με τα παιδιά τους, με τα λεφτά, όλο ανασφάλειες έχουν, τι μικροαστοί»).
  • Κατανόηση της Παναγίας, όσων έχασαν παιδιά (της θείας μου της Σοφίας, της γιαγιάς μου ...).
  • Θηλασμός. Τώρα καταλαβαίνω την εμμονή των αρσενικών με το γυναικείο στήθος.
  • Διάφορες γυναικείες επιθυμίες και ανησυχίες τώρα «μπαίνουν στη θέση τους». Λ.χ. πράγματα που προσπαθούσα να βρω στους γκόμενους, αυτή η αμοιβαία αφοσίωση, η προσοχή, η φροντίδα, η στοργή, τώρα καταλαβαίνω ότι προορίζονταν για τα παιδιά μου. Ο άντρας συχνά δεν τα καταλάβαινε αυτά και δεν μπορούσε να τα ανταποδώσει, εκνευριζόταν μάλιστα με τις πολλές φροντίδες και τα χάδια και τα κανακέματα... Ε, αυτά είναι για το παιδί μου. Δεν το ήξερα πριν αποκτήσω παιδί, αλλά το ‘χα μέσα μου και μου έβγαινε από πριν ... (τώρα απαντήθηκε το ερώτημα «μα, γιατί δε με παίρνει τηλέφωνο/ γιατί δε θυμήθηκε την επέτειό μας/ γιατί τσαντίστηκε που του πήρα αρκουδάκι του Αγ. Βαλεντίνου». Οι γκόμενοι δεν ήταν φτιαγμένοι για να μου δίνουν, με τηλεφωνήματα και δώρα και χάδια, την ανταπόδοση αγάπης που ήθελα. Κι όταν το έκαναν, το έκαναν προσποιητά και πάντως επειδή ήξεραν ότι εγώ το ήθελα, όχι επειδή τους έλεγε κάτι των ιδίων. Το μωράκι μου τη δίνει, αυτό καταλαβαίνει από χάδια και μπεμπεδίσματα και αρκουδάκια, γιατί είναι, ακριβώς, μωράκι!).
  • Ως "ελεύθερη" γυναίκα, χωρίς παιδιά, αναζητούσα την ολοκλήρωσή μου μέσα από τις ερωτικές σχέσεις. Καλά το πήγαινα, αλλά το μυστικό (όπως υποψιαζόμουν) είναι ότι η ολοκλήρωση μέσα από την ερωτική σχέση δεν θα ερχόταν από τη σχέση καθεαυτή, από το συγκεκριμένο άντρα και τον έρωτά μας. Η σχέση ήταν ... το μέσο. Η ολοκλήρωση θα ερχόταν επιτέλους για μένα όταν ο έρωτας θα οδηγούσε σε ένα παιδί (ή και σε περισσότερα, πού ξέρεις!). Το παιδί ήταν η τελευταία πράξη του σεξ, όχι ο ... οργασμός. Σεξ και εγκυμοσύνη και γέννα και μεγάλωμα παιδιού είναι μια μεγάλη, ενιαία διαδικασία (τουλάχιστον για μένα, άλλοι μπορεί να είναι αλλιώς). Δυστυχώς, έζησα συχνά, επαναλαμβανόμενα, το πρώτο μέρος της διαδικασίας, και μετά διακόπτόταν απότομα. Χωρισμός, «δεν είμαι έτοιμος/έτοιμη για γάμο και παιδιά» και τέτοια. Και ξανά, γνωριμία με άλλον, σεξ και ... πάλι τα ίδια, διακοπή. Αντισύλληψη, εκτρώσεις. (Το ανάλογο, για τους άντρες, θα ήταν να ξεκινάς να κάνεις σεξ και πριν το αποκορύφωμα να σταματάς. Και μετά ξανά ξεκίνημα και πάλι διακοπή. Μπορεί να οδηγήσει τον υγιέστερο, ψυχικά, των ανθρώπων στην παραφροσύνη). Γι’ αυτό κουβαλούσα μια απογοήτευση, μια μελαγχολία, ζούσα σε μια διαρκή νεύρωση. Η μη ολοκλήρωση των σχέσεών μου με έκανε νευρωτική. Κι ας μην το παραδεχόμουν, κι ας παρίστανα την ανεξάρτητη, κι ας έλεγα «δε θέλω παιδιά». Ήθελα, κι ας μην το συνειδητοποιούσα (γιατί δεν γνώριζα τι σόι φάση είναι αυτή, πώς να το γνωρίζω αφού ... δεν είχα παιδιά;). Κι όσο πιο νευρωτική ήμουν, τόσο πιο προβληματικές γίνονταν οι σχέσεις μου, αδιέξοδες, ξεκινούσα στραβά, οπότε τελικά χώριζα, και ο φαύλος κύκλος συνεχιζόταν ...

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ρε φιλενάδα, αλλιώς μας τα έλεγες παλιά... και γιατί τρίτο πληθυντικό? "εμείς οι γυναίκες χωρίς παιδιά" έπρεπε να βάζεις, δηλαδή και τον εαυτό σου μέσα (μέχρι προτινος!)

Ανώνυμος είπε...

... έτσι, γειά σου! Αυτό είναι! Γράψε για τον εαυτό σου, μη γενικεύεις, που ξέρεις τι νιώθουν οι άλλοι??? Έτσι όμως, με γειά σου με χαρά σου!

ΘΕΙΑ ΔΙΚΗ! είπε...

Το παρακάτω σχόλιο το έχω βάλει σε όλα τα posts του Μενέλαου! Φυσικά ο θρασύδειλος είναι τόσο άντρας που παρότι ο ίδιος βρίζει ασύστολα στα σχόλια άλλων bloggers τα δικά του σχόλια τα έχει κλείσει...

Μπορείτε να θαυμάσετε όμως εδώ την τιμωρία του η οποία τώρα ΑΡΧΙΖΕΙ:

*"ΜΕΝΕΛΑΕ" ΜΕ ΤΙ ΑΛΛΟ ΠΕΡΝΑΣ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΟΥ, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΓΙΝΕΣΑΙ ΑΛΗΤΗΣ & ΝΑ ΒΡΙΖΕΙΣ ΘΡΑΣΥΔΕΙΛΑ ΤΙΣ ΚΟΠΕΛΕΣ;;;

*ΕΤΣΙ ΔΕΙΧΝΕΙΣ ΠΟΣΟ ΑΝΤΡΑΣ ΕΙΣΑΙ;;;
ΜΑ ΜΟΝΟ ΦΤΗΝΟΣ, ΔΕΙΛΟΣ ΚΑΙ ΓΕΛΟΙΟΣ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΣΑΙ ΕΤΣΙ!!!

*ΠΟΣΟ ΧΑΜΗΛΑ ΑΚΟΜΗ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΕΣΕΙΣ;;;

*ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΠΩΣ Η ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΑΡΜΟΖΕΙ ΣΕ ΝΟΗΜΟΝΑ ΟΝΤΑ;;; ΕΚΤΟΣ ΚΙ ΑΝ ΔΕ ΘΕΩΡΕΙΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΝΟΗΜΟΝΑ!!!!

*ΠΡΟΣΕΧΕ ΚΑΚΟΜΟΙΡΗ ΜΟΥ, ΕΧΩ ΚΙ ΕΓΩ (ΘΕΙΑ ΔΙΚΗ) ΤΑ ΟΡΙΑ ΜΟΥ!!!!
ΟΤΑΝ ΕΧΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΕ ΑΝΟΗΤΟΥς ΟΠΩΣ ΕΣΥ ΓΙΝΟΜΑΙ ΚΑΤΑΠΕΛΤΗΣ!!!

ΘΕΙΑ ΔΙΚΗ! είπε...

ΜΗ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΞΥΠΝΑΚΙΑ ΜΕΝΕΛΑΟ! ΤΩΡΑ ΤΟΝ ΕΧΩ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΕΓΩ, Η ΘΕΙΑ ΔΙΚΗ!!!

ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΤΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑ ΑΠΕΙΡΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ:
"*ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΤΩΡΑ ΜΑΓΚΑ;;;

*ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ...ΠΑΠΙΑ, ΕΤΣΙ;;;

*ΗΞΕΡΑ ΠΩΣ ΥΠΗΡΧΑΝ ΨΥΧΩΤΙΚΟΙ, ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ ΟΜΩΣ ΚΑΝΕΝΑς...

*ΤΟΣΟ ΥΠ-ΑΝΘΡΩΠΟΣ, ΤΟΣΟ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΣ, ΤΟΣΟ ΠΟΤΑΠΟΣ, ΤΟΣΟ ...ΧΑΖΟΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ!

*ΑΦΟΥ ΡΕ "ΜΕΓΑΛΕ", ΤΗ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΒΡΙΖΟΝΤΑΣ, ΠΗΓΑΙΝΕ ΚΑΤΣΕ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΚΑΘΡΕΦΤΗ ΚΑΙ ΒΡΙΣΕ ΤΗΝ ΑΣΧΗΜΟΦΑΤΣΑ ΣΟΥ ΠΟΥ ΤΟ ΑΞΙΖΕΙ ΚΙΟΛΑς!!! Ο ΑΝΥΠΟΨΙΑΣΤΟΣ ΚΟΣΜΑΚΗΣ ΤΙ ΣΟΥ ΦΤΑΙΕΙ;;; ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΣ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΣΟΥ ΒΡΕ ΓΕΛΟΙΕ, ΜΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΚΡΙΤΙΚΗ! ΧΑΜΕΝΕ!!!

*ΑΝΤΕ ΠΑΙΔΑΚΙ ΜΟΥ ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΓΙΑΤΡΟ ΝΑ ΣΕ ΑΝΑΛΑΒΕΙ (ΓΙΑΤΙ Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΣΟΥ ΒΕΒΑΙΑ ΧΡΗΖΕΙ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΧΡΟΝΙ΄ΑΣ!) ΠΡΙΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ!

*ΚΑΙ ΠΟΥ΄ΣΑΙ: "ΜΕΝΕΛΑΕ"! ΑΝ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΠΩΣ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΡΘΕΙΣ ΠΟΤΕ, ΠΕΣΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΟΤΑΜΙ ΝΑ ΠΝΙΓΕΙΣ (ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΚΡΥΟ) ΝΑ ΗΣΥΧΑΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΣΕΝΑ ΤΟΝ ΑΛΗΤΗ!!!
"

ΘΕΙΑ ΔΙΚΗ! είπε...

KAI ΣΥΝΕΧΙΖΩ (ΣΥΓΧΩΡΗΣΤΕ ΜΕ) ΝΑ ΕΝΟΧΛΩ ΤΟΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ:

*ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ΠΑΛΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!!! ΒΕΒΑΙΑ ΕΓΩ ΔΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΟΜΑΙ ΤΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΣΟ ΠΙΑ ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΟΣ ΟΣΟ ΕΣΥ, ΑΠΛΑ ΠΕΡΝΑΩ ΝΑ ΣΟΥ ΛΕΩ ΕΝΑ ΓΕΙΑ!

*ΠΩΣ ΤΑ ΠΑΣ; ΑΝΑΡΡΩΣΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΕΛΕΗΤΗ ΚΑΚΙΑ, ΑΝΟΗΣΙΑ, ΚΟΜΠΛΕΞΙΣΜΟ, ΨΥΧΑΣΘΕΝΕΙΑ ΠΟΥ ΣΕ ΔΕΡΝΕΙ;;;;;; ΜΠΑΑΑΑΑ! ΤΙ ΛΕΩ; ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΑΓΙΑΤΡΕΥΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ!!!!

*ΚΙ ΟΣΟ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΠΩΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΦΤΑΙΕΙ ΕΚΕΙΝΗ Η ΤΥΠΙΣΣΑ ΠΟΥ ΣΕ "ΕΦΤΥΣΕ" ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ (ΚΟΙΝΩΣ ΣΕ ΠΑΡΑΤΗΣΕ ΣΥΞΥΛΟ)!!!!! ΑΛΛΑ ΜΕ ΣΕΝΑ ΔΙΠΛΑ ΤΗΣ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Η ΚΟΠΕΛΑ;;;; ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΗΡΩΙΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΑΝΤΕΧΕΙ, ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΑΥΤΗ ΑΛΛΑ Η ΟΠΟΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΒΕΒΑΙΑ!!!

*ΤΕΛΙΚΑ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΤΙ; ΟΣΟ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ (ΑΥΤΟ ΛΕΩ: ΠΟΥ ΚΑΘΕΣΑΙ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΣΤΟ INTERNET ΚΑΙ ΒΡΙΖΕΙΣ ΑΝΥΠΟΨΙΑΣΤΕΣ ΚΟΠΕΛΙΤΣΕΣ...) ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΑΙΣΧΡΟ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ! ΟΣΟ ΚΙ ΑΝ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΣΕ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΩ ΚΑΠΩΣ, ΝΑ ΠΩ "ΤΟ ΚΑΫΜΕΝΟ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟ ΕΠΑΘΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΓΚΑΤΑΛΛΕΙΨΗ", ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ!

*ΕΙΣΑΙ ΕΝΑ ΧΑΜΕΡΠΟΝ ΣΚΟΥΛΗΚΙ, ΕΝΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙ, ΕΝΑ ΤΙΠΟΤΑ, ΕΝΑ ΖΟΜΠΙ ΠΟΥ ΑΡΕΣΚΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΤΡΟΜΑΖΕΙ ΑΘΩΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙΑ, ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΠΑΡΕΙ ΕΤΣΙ ΕΚΔΙΚΗΣΗ ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΦΤΥΣΙΜΟ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΚΑΝΕ Η ΠΡΩΗΝ ΤΟΥ, ΕΝΑΣ ΑΝΙΚΑΝΟΣ ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ ΕΙΣΑΙ! ΑΥΤΟ ΕΙΣΑΙ!!!!!

*ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ! ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΕΥΝΟΥΧΙΣΜΕΝΟΣ, ΕΝΑΣ ΑΝΑΝΤΡΟΣ, ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΟΥΛΑ ΠΟΥ ΜΗΝ ΤΟΛΜΩΝΤΑΣ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ ΤΗ ΖΩΗ ΚΑΤΑ ΠΡΟΣΩΠΟ, ΦΟΡΑ ΕΝΑ ΓΕΛΟΙΟ ΠΡΟΣΩΠΕΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙ "ΜΠΑΜΠΟΥΛΑΣ"!!!!!!!!!

*ΒΡΕ ΑΝΟΗΤΕ, ΤΙ ΝΟΜΙΖΕΣ; ΠΩΣ ΘΑ ΚΡΑΤΟΥΣΕ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ Η "ΒΑΣΙΛΕΙΑ" ΣΟΥ;;;;;;;

*ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΝΑ ΣΕ ΚΑΝΩ ΠΑΝΤΟΥ ΡΕΖΙΛΙ, ΝΑ ΦΑΝΕΡΩΝΩ ΤΑ "ΚΑΤΟΡΘΩΜΑΤΑ" ΣΟΥ ΣΕ ΟΛΟΥΣ, ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΣΕ ΑΝΑΓΚΑΣΩ ΝΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙΣ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΟΥ BLOG!!!! ΘΑ ΤΑ ΚΛΕΙΣΕΙΣ ΤΑ ΑΠΑΙΣΙΑ ΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ ΣΟΥ ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΗΡΕΜΙΑ ΑΠΟ ΜΕΝΑ!!! ΘΑ ΜΕΤΑΝΙΩΣΕΙΣ ΠΙΚΡΑ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΣΟΥ!!!!

So_Far είπε...

Ναι, έτσι είναι με τα μωρά αλλά και τα παιδιά γενικότερα..
εύχομαι πάντα η σχέση να είναι τόσο δοτική , γενναιόδωρη και διαδραστική.. αν και νομίζω ότι ήδη έχεις θέσει τις καλύτερες βάσεις !!!
Μπράβο !

So_Far είπε...

Ποιος είναι ο Μενέλαος βρε παιδιά;

Hurricane Lily είπε...

Σε ευχαριστώ, so far, για τα ενθαρρυντικά λόγια!! Η ιστορία περί Μενέλαου είναι άσχετη και μου είναι άγνωστα αυτά τα πρόσωπα...

Ανώνυμος είπε...

Πάρα πολύ ωραίο σχόλιο και μεταφορά εμπειρίας, ειδικά για τη σχέση άνδρα-γυναίκας-sex-παιδιού...

Μπράβο Λίλυ!