14.9.07

ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΗΣ

Πώς να εξηγήσεις στους φίλους που δεν έχουν (ακόμα) παιδιά, πώς είναι η φάση με το μωρό?

Ε, είναι σα να έχω γίνει ... αστροναύτης.

Ποιός να το φανταζόταν, εγώ ... αστροναύτης. Με τη στολή μου, την κάσκα μου, τον πύραυλό μου, κανονικά, με όλα...

Πώς να περιγράψεις τώρα, στους άσχετους με αυτά, στους κοινούς ανθρώπους δηλαδή, πώς είναι το ... αστροναυτιλίκι;

Είναι βέβαια υπέροχα, βλέπεις πράματα που ούτε μπορούσες να τα διανοηθείς πριν, βλέπεις ξέρω 'γω τη γη από μακριά σα "big blue marble in space", βλέπεις γαλαξίες, αστρικές θύελλες, ηλιακές καταιγίδες, φοβερά πράματα, απερίγραπτα, πανέμορφα κλπ.

ΑΛΛΑ, ταυτόχρονα, περνάς και πολύ ζόρικα. Άλλος τρόπος ζωής. Τραβάς μια φοβερή εκπαίδευση, γυμναστικές, ειδικές δίαιτες, προπόνηση σε συνθήκες μηδενικής βαρύτητας, κάνεις μαθηματικά (μπρρρρ!), αστροφυσική, άστα να πάνε. Πανδύσκολα. Και όλημέρα και όληνύχτα, ελεύθερος χρόνος μηδέν.

Αλλά αξίζει το ταξίδι ...

7 σχόλια:

So_Far είπε...

Και βέβαια αξίζει και με το παραπάνω.. στο λέω εγώ που σε ένα μήνα + 1 μέρα ακριβώς από σήμερα, κλείνω 14 χρόνια 'ταξιδιώτης' του..
Καλή δύναμη και σε σένα και στο μωράκι !

Hurricane Lily είπε...

σ'ευχαριστώ, so far! Ωωω, είσαι πολύ "παλιά" στα "μαμαδίστικα" εσύ! Κι εσύ, καλή συνέχεια στο ... μεγάλο μας ταξίδι!

μιχαλησ είπε...

Οκτώ χρόνια τώρα ταξιδεύω στους πλανήτες και τα τελευταία 5 κάνω δυο ταξίδια την φορά. Και τρία και τέσσερα θα έκανα ευχαρίστως. Κάθε ταξίδι, διαφορετικό, αλλιώτικο. Κάθε ταξίδι και άλλο ταξίδι.

Καλά ταξίδια.

Να προσέχεις την στολή σου!

Ανώνυμος είπε...

τι πιο γλυκο τι πιο ωραιο..δεν εχω παιδι αλλα η μανα μου μεγαλωσε πολλα ετσι ξερω τα παντα....θελει υπομονη αλλα αξιζει πολυ..καλη συνεχεια..

Hurricane Lily είπε...

Μιχάλη,
εννοείς ότι έχεις ... (περίμενε, έχασα το λογαριασμό...) 5 παιδιά??? Ή/και δίδυμα?? Να σου ζήσουν!
argentina/hellas, ευχαριστώ, μου δίνεις κουράγιο!

ΘΕΙΑ ΔΙΚΗ! είπε...

Το παρακάτω σχόλιο το έχω βάλει σε όλα τα posts του Μενέλαου! Φυσικά ο θρασύδειλος είναι τόσο άντρας που παρότι ο ίδιος βρίζει ασύστολα στα σχόλια άλλων bloggers τα δικά του σχόλια τα έχει κλείσει...

Μπορείτε να θαυμάσετε όμως εδώ την τιμωρία του η οποία τώρα ΑΡΧΙΖΕΙ:

*"ΜΕΝΕΛΑΕ" ΜΕ ΤΙ ΑΛΛΟ ΠΕΡΝΑΣ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΟΥ, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΓΙΝΕΣΑΙ ΑΛΗΤΗΣ & ΝΑ ΒΡΙΖΕΙΣ ΘΡΑΣΥΔΕΙΛΑ ΤΙΣ ΚΟΠΕΛΕΣ;;;

*ΕΤΣΙ ΔΕΙΧΝΕΙΣ ΠΟΣΟ ΑΝΤΡΑΣ ΕΙΣΑΙ;;;
ΜΑ ΜΟΝΟ ΦΤΗΝΟΣ, ΔΕΙΛΟΣ ΚΑΙ ΓΕΛΟΙΟΣ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΣΑΙ ΕΤΣΙ!!!

*ΠΟΣΟ ΧΑΜΗΛΑ ΑΚΟΜΗ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΕΣΕΙΣ;;;

*ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΠΩΣ Η ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΑΡΜΟΖΕΙ ΣΕ ΝΟΗΜΟΝΑ ΟΝΤΑ;;; ΕΚΤΟΣ ΚΙ ΑΝ ΔΕ ΘΕΩΡΕΙΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΝΟΗΜΟΝΑ!!!!

*ΠΡΟΣΕΧΕ ΚΑΚΟΜΟΙΡΗ ΜΟΥ, ΕΧΩ ΚΙ ΕΓΩ (ΘΕΙΑ ΔΙΚΗ) ΤΑ ΟΡΙΑ ΜΟΥ!!!!
ΟΤΑΝ ΕΧΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΕ ΑΝΟΗΤΟΥς ΟΠΩΣ ΕΣΥ ΓΙΝΟΜΑΙ ΚΑΤΑΠΕΛΤΗΣ!!!

ΘΕΙΑ ΔΙΚΗ! είπε...

ΜΗ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΞΥΠΝΑΚΙΑ ΜΕΝΕΛΑΟ! ΤΩΡΑ ΤΟΝ ΕΧΩ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΕΓΩ, Η ΘΕΙΑ ΔΙΚΗ!!!

ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΤΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑ ΑΠΕΙΡΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ:
"*ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΤΩΡΑ ΜΑΓΚΑ;;;

*ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ...ΠΑΠΙΑ, ΕΤΣΙ;;;

*ΗΞΕΡΑ ΠΩΣ ΥΠΗΡΧΑΝ ΨΥΧΩΤΙΚΟΙ, ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ ΟΜΩΣ ΚΑΝΕΝΑς...

*ΤΟΣΟ ΥΠ-ΑΝΘΡΩΠΟΣ, ΤΟΣΟ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΣ, ΤΟΣΟ ΠΟΤΑΠΟΣ, ΤΟΣΟ ...ΧΑΖΟΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ!

*ΑΦΟΥ ΡΕ "ΜΕΓΑΛΕ", ΤΗ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΒΡΙΖΟΝΤΑΣ, ΠΗΓΑΙΝΕ ΚΑΤΣΕ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΚΑΘΡΕΦΤΗ ΚΑΙ ΒΡΙΣΕ ΤΗΝ ΑΣΧΗΜΟΦΑΤΣΑ ΣΟΥ ΠΟΥ ΤΟ ΑΞΙΖΕΙ ΚΙΟΛΑς!!! Ο ΑΝΥΠΟΨΙΑΣΤΟΣ ΚΟΣΜΑΚΗΣ ΤΙ ΣΟΥ ΦΤΑΙΕΙ;;; ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΣ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΣΟΥ ΒΡΕ ΓΕΛΟΙΕ, ΜΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΚΡΙΤΙΚΗ! ΧΑΜΕΝΕ!!!

*ΑΝΤΕ ΠΑΙΔΑΚΙ ΜΟΥ ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΓΙΑΤΡΟ ΝΑ ΣΕ ΑΝΑΛΑΒΕΙ (ΓΙΑΤΙ Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΣΟΥ ΒΕΒΑΙΑ ΧΡΗΖΕΙ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΧΡΟΝΙ΄ΑΣ!) ΠΡΙΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ!

*ΚΑΙ ΠΟΥ΄ΣΑΙ: "ΜΕΝΕΛΑΕ"! ΑΝ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΠΩΣ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΡΘΕΙΣ ΠΟΤΕ, ΠΕΣΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΟΤΑΜΙ ΝΑ ΠΝΙΓΕΙΣ (ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΚΡΥΟ) ΝΑ ΗΣΥΧΑΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΣΕΝΑ ΤΟΝ ΑΛΗΤΗ!!!
"